Mattiaz "Jag" en förebild!

Nu har jag precis vaknat! Och känner att morgontröttheten är på ingång! Fy FAN SÅ JOBBIGT!
Tur att ni piggar upp mig och får mig att må bra av alla mail :)
Många av har mig som förebilder, Men skulle inte orka skriva allt jag gjort i min bilddagboke!
Har stulit en motorbåt och barit väsrsta busugen, Idag trivs jag med att ha kvar springet i kroppen efter äventyr

Som jag sa innan jag blev eyy känt ansiktet utåt
JAG ÄR FÖR GÖR ATT STANNA allt mitt gäller kommer ni få se och allt annars kommer
MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hello you!

haha vi alla har nog varit en sväng av lite åt de busiga hållet nån gång i vårt liv skulle ja tro..

(även jag) :P



Se de som positivt att många har dig som förebild..

Keep up the god work!! :D

2010-03-15 @ 11:03:01
URL: http://angeliickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0