Jobben rullar in

Om ni vill bli snygga för våren och bli snygga till balen så kommer jag att finnas på www.freesun.se där jag har min stil. Vill du ha lika snygga läppar så finns jag där och kan hålla din hand!


Kommer även att jobba med en ny produkt-serie i Sverige tillsammans med min underbara manager

Kommer även att ha massa jobb inför showen, Med Glambabe det får ni inte missa!



Så nu rullar livet! Blir Karlstad i helgen måste få in pengar nu! Massa bokningar och måste nog göra mina läppar ska filma lite med för TV serien ;) mitt liv är så fucking bra har fått modelljobb med gahh är så glad!!


Älskar mitt galna liv! Ni kommer dö på våran show!
Puss på alla underbara


Här ser ni dom 3 modeller som kommer att göra mycket reklam för RAPUNZEL!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: my nerman

Vad kostar att få läpparna lite större ;) ?

2010-03-03 @ 18:16:53
URL: http://mynerman.blogspot.com
Postat av: miss korea

Det undrar jag också :)

2010-03-03 @ 23:21:35
URL: http://www.hanky.se/MissKorea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0