Frisör-Artist-Stylist

Hur ska man binda samman alla yrken på bästa sätt!
Det är sjukt konstigt att man har så mycket just nu. Trivs som fan att jobba där jag jobbar och får nya uppdrag och jag är ung en så länge och väljer att ta dom, Det är kul.
Men man måste lägga lite åt sidan ibland, Så jag har nu bestämt mig vad jag vill göra!
Och det är bra tycker jag alla som finns i mitt liv och stöttar mig till tusen ni ska ha ett stort tack!
Studiomix är ett företag som tar sjukt bra bilder som jag aldrig kommer släppa!
Freesun
Är min största sponsor och det är där jag jobbar med Make up och hår, När jag får in alla bokningar och det är sjukt att det är så många, Blir glad att ni vill bli stylade av mig, Magiska fingrar och en magisk personlighet säger många!

ANG ULLARED 2
SÄGER JAG INGET EN;) Jag väntar på att ha möte med mitt bolag just nu! IPD ÄR ETT FÖRETAG SOM HAR HAND OM MIG SOM PRIVAT PERSON, Och tur att jag har dom för hur skulle mitt liv se ut utan att någon kollar på allt jag gör, Åt helvete ska jag säga er! Man vill så mycket i livet och jag som människa är impulsiv,

Jag ska skriva som bara den den här veckan och ha massa möten, Och fick veta att jag ska på VIP KVÄLL MED:)
Sedan ska jag upp till Åre och jobba för LÓREAL ;) SÅ FUCKING KUL! Så åker upp till STHLM. Och ska träffa Frida Lundell med för att hämta min data ;) Som varit borta ett bra tag! Om nu ingen har tagit den!
Mitt stora som väntar just nu kan jag inte komma ut med fast jag vill skrika ut det;) Vet att många kommer gå i taket när dom hör vad jag vet vilken SKANDAL!! HAHAHAH ;)
SÅ nu har jag fått en sjukt bra sponsor tillsammans med en annan
så nu jävlar blir det reklam så fort som vi skrivit på allt! Stort modelljobb på samma gång!
Tänk att jag skulle vara modell vid 22 års ålder! massa träning nu på allt!
PUSS PUSS MINA UNDERBARA

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Mattiz!!

Skrivit till dig förut pga att jag skulle vilja ha en makeover av dig...Ett hopplöst fall ;)Men du svarar ju inte på dina inlägg... Varma goa kramar Petra

2010-03-29 @ 23:32:26
URL: http://petraflisan.blogspot .com
Postat av: emmma

jaaaaaaaag sparkade en gaisare och gaisarn börja blöde men lika glad va jag för dt för gaisarna ska man dödda la la la la la la lalalalala HEJ!

IFK GBG <3



hej jag heter emmma och jag tycker mattiaz ärrrrrrrrrr SNYYYGG! :o <3

2010-03-29 @ 23:42:24
URL: http://emmmalinnea.blogg.se/
Postat av: Mimi

Hihi du är bäst, ha en bra påsk :)

2010-04-02 @ 22:52:55
URL: http://typmimi.blogg.se/
Postat av: Johanna

måste du vara så förbannat snygg? :O

pussar

2010-04-09 @ 17:57:22
URL: http://johannahuhtala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0