22 ÅR

Ska man lägga korten på bordet? Jag är här för att stanna! Det är sjukt att man gjort så mycket i sitt liv som jag gjort! Jag kan göra allt plus lite till. Älskar att visa vem jag är och skulle kunna skriva ut hur mitt liv är på natten i sängen bara för att jag älskar er läsare så mycket
JAG ÄR GALEN INTE FRISK NÅNSTANS?
Jag har så mycket på G nu och förut ringde min underbara nära och kära vän Nathalie finns det nån som henne ?
Nu ska jag bara ladda och ladda för att kunna skriva ut mera saker som ni vill ha med i min blogg
puss puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej älskade. vi kommer ha så grymt kul i april :)

Nu är du bokad! puss

2010-03-04 @ 10:55:40
Postat av: lovisa/polichinelle

du har bott i oskarshamn va?

2010-03-05 @ 14:15:00
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0