FUCK ME HARD AND YOU GO

Finns så mycket olika människor man möter, Allt är som en saga man möts av mot gångar och med gångar,
Jag orkar inte mera känns det som efter att snurrat med 2 bolag på så kort tid så känner jag att snart får det vara bra, Det enda alla tänker på är PENGAR Fast man är känd så är man inte rik för det är när man är känd alla vill komma åt en. alla vill tjäna pengar på en. Jag är inte en sparbössa som många tror,
Jag önskar att alla manager ( Manager är en som har hand om en artist) Skulle tänka på Artistens bästa och inte bara på pengarna den kan dra in. Eller att den blir kär i en. Så ska det inte behöva vara!
Är glad att jag gjorde mina misstag när "Skandalen" kom se här står jag idag med så mycket minnen och faktiskt ett känt namn här i Sverige. Men som jag skriver så vill jag lägga ner allt och bara vara en vanlig Svensson. Men då skulle ju jag inte vara jag och det skulle ju inte vara roligt, Jag får stå ensam och stark och bara köra på så långt det bara går, Jag ska skapa nya saker och köra på som fan. Men en sak är sant jag ville aldrig kosta pengar, Men tack vara mitt nya bolag som KÖPTE UPP MIG, HÖR MED ORD DOM GAV PENGAR FÖR ATT JAG SKULLE FÅ KOMMA TILL DOM OCH KÖRA PÅ. Det är ju snarare min Mamma och Pappa som skulle få pengar för att jag har en talang som folk kan tjäna pengar på
Många grodor ska man kyssa för att hitta den rätta och vem vet en idag har jag inte gjort det,
JAG SKA TA ÖVER VÄRLDEN SNART OCH DET KAN JAG LOVA FÖR NU SÅ SKA JAG BLI DEN JAG VILL VARA OCH INTE DEN NÅN ANNAN VILL ATT JAG SKA VARA!!!

Det är tankar som snurrar i mitt huvud nu,
Men tur att jag sitter hemma och har nån att prata med istället för att bära den inom mig och sedan kommer det ut. Och jag skiter i vad folk tycker och tänker, DET HÄR ÄR MIN BLOGG JAG SKRIVER VAD FAN JAG VILL.
LIZ UNDERBARA SOM GJORT DENNA BILD
TACK TILL ALLA ER SOM GÖR SÅ ATT MINA DAGAR BLIR ETT MINNE FÖR LIVET
//MATTIAZ BJÖRLING

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen money money .Men de är de sista jag tänker på.Min pappa sa alltid den allmaäna konkursen ha ha .Man ska dela sig .Man ska behandla en människa som man själv vill behandlad .Stor kram

2010-02-20 @ 22:15:02
Postat av: Evve

Fortsätt kämpa! Jag vet att du kommer komma långt, även att jag inte känner dej, men det märks det på dej!

Och Mattiaz, ta ingen skit ;)

Du är så otroligt bra.



Och så tycker jag att du borde ha en spelning i Vimmerby (bor själv ca 4 mil därifrån) det skulle nog bli populärt :)

Kram från Evve

2010-02-21 @ 00:49:04
Postat av: Therese

Det är bra du ska aldrig låta någon trycka ner dig.

Jag är glad att du var med i tv annars hade jag aldrig hittat dig, och en sån underbar kille som dig vill man ju inte missa :)

Kram från Tess.

2010-02-21 @ 13:45:01
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se
Postat av: Thzz

Du kan inte ta över världen !! För du äger den redan .. och varför vilja vara någon annan än dig själv ?!?

- Ingen skulle göra sig så bra som du , i rollen som dig ! //Thzz

2010-02-24 @ 01:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0