Sitter i Vimmerby

Känner mig så stressad! Nu har det varit många kunder på salongen! Och stackars dom det är mycket som händer! Men det jag blir arg på är kunder som går till en annan frisör och är super nöjd med den och vill testa mig självklart går det bra. Men jag vill att min kund ska bli nöjd när jag gjort ens hår så går jag igenom den och låter kunden själv få se! Och om den inte blir nöjd efter några dagar så visst!


Men tur som det är så har jag underbara kunder som jag gillar massa! Men ibland vill jag bara spy på frisör yrket! Jag älskar att hjälpa människor! Och säger inte att jag är världens bästa frisör!


Modelljobb väntar och reklamfilm plus studio tid!! Hur fan orkar jag! Skönt att vara med sina syskon dom har jag saknar som bara den!!!

Idag ska jag leka med dom sedan ska jag gå igenom alla kläder som jag har och det är inte lite ska jag säga er!!! PUSS PUSS MINA VÄNNER

Kommentarer
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

söt blogg. allt bra ??

2010-04-21 @ 19:09:14
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0