DANCE DANCE - DRA ÅT HELVETE!!

Nu jävlar kommer det ni har väntat på i 3 månader!!!!!!!
JAG KOMMER IGEN !!! LITE SNYGGARE LITE BÄTTRE !!!!!!!!!

JUST DET SNACKA OM ATT INTE HA NÅTT LIV


Alltså när ska männsikan sluta! Vad håller han på med?
Tur att han inte kan ta reda på vad som kommer att hända!
Han får inte så mycket utav mig! Lille vännen! Kul att snacka skit om oss ;) Det kan ju vara roligt!
Man blir ju bara trött på människan! ECCERE,

FÖR DET FÖRSTA HAR HAN INGEN BILD PÅ SIG SJÄLV KONSTIGT?
JA Kissie och jag har bråkat, Amir dissade jag på Gaybåten. Paow och jag är vänner. Blondinbella vet jag inte så mycket om, Bara att hon grät när hon blev brunett hahah , Dennis är för smal hahah jag är för tjok, Denny och jag pratar varje dag i telefonen och har pratat sen jag var 15 år ;=




JA JA TA DEJ I RÖVEN!!!!
NU SKA JAG SOVA MED ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0