Thhuuuuuu

Hejsan!


Idag är jag med i tidningen! Så jävla roligt! Så många som ringer och smsar och skickar mejl! Tur att alla är glada för min skull! Tv programet  shiiiit nu är jag nervös över det! Och sen släpper jag min singel och Musikvideo!

Skulle skicka mitt Kontrakt och gjorde det men det har inte kommit fram så skickade ett nytt idag!
Pratade med min Producent Mats nyss! Och dom har lyssnat igenom mina äldre låtar!
Fjortis pop  ALA Britney Spears!

Men nått kan man säkert göra! HAR ETT JÄTTE ROLIGT OCH BRA UPPDRAG NÅN VILL GÖRA MED MIG! Reklamfilm!! Men säger inget om det nu! Får ni veta senare;)

Saknar alla vänner! Och speciellt min frisör!
Jag har så många hemligheter  som ni snart får veta!!

Ett steg fram och ett steg bak här har ni mig igen:)


PuSs pUsS Och Kram syns på stan!!!


Kommentarer
Postat av: Tess<3

Jag väntar på din singel nu ska du veta!

Saknar dig Snygging<3

2009-09-15 @ 02:54:27
URL: http://mariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0