Svar på Frågor från er läsare <3

när kom du ut ur "gaderoben"?

Svar: Jag kom ut ur Mammas mage den 18 December  1987

Hur gammal är du ?

Svar: Fyller 22

vad tycker du om kissie?

Svar: Finns inget att tycka

vad tycker du om amir ?

Svar: Finns inget att säga

Gillar du ullared(gekås)?

Svar: Klart jag gör

hur får man chansen att träffa dig ? :)

Svar: På mina spelningar


Har du haft sex med en tjej någongång? / Varit kär i en tjej?

Svar: Ja

Är du svensk ? :)

Svar: Ja men jag önskar att jag var Spansk

Vad brukar du göra när du åker till spanien så ofta ? :)

Svar: Sola bada;) Festa Träffa vänner


Jag har inte fattat om du bor i stockholm eller vimmerby,
har du egen lägenhet i stockholm eller vart bor du när du är i stockholm? Jag är i Sthlm just nu ;)

 Svar:Jag bor hos en som har hand om mig och mitt artist liv ;)

vart håller du till mest?

Svar: Överallt i Sverige

Har du inte bott i göteborg varför flyttade du hit/ifrån ?

Svar: Japp bodde där i 1/2 år Jobbade på Liseberg Flyttade dit julen 2007 och ifrån 2008

Tjänar du pengar på din blogg?

Svar: Nepp


Kommentarer
Postat av: Emmsie

Hallooo! :)



Undrar bara om du har någon spelning inplanerad i Gbg? Skulle va hur grymt som helst i så fall! :)



<3

2009-11-22 @ 19:56:29
Postat av: Anonym

När kommer du ha dina spelningar ? kommer du åka runt o så ? du är grym :)

2009-11-22 @ 20:16:50
Postat av: emmaa

du är fantastisk, glöm aldrig det!

2009-11-22 @ 21:19:31
Postat av: Emelie

Hej Mattiaz!

Jag är en svensk tjej som nor i norge. Jag tycker du är jätte söt!:)och har en bra blogg! Har just tittat på Ullared serien. Jätte kul:) Provar mig på lite svenska nu. Hehe...Inte ofta jag skriver på svenska. Keep up the good work!

Kram!

2009-11-22 @ 22:38:51
URL: http://www.mangopeach1.blogg.no
Postat av: Isabel

Hej!

Jag läser din blogg varje dag:)

Jag tycker den är jättejätte bra , Du borde verkligen få pengar!!!

Du är sjukt härlig! Fortsätt så!:D

KRAAM

2009-11-23 @ 17:41:36
Postat av: My

hahah fyfan va söt du är! :D vet inte om du var seriös eller inte, men komma ut ur garderoben betyder ju när du kom ut att du var bög <33

sötnos

2009-11-24 @ 18:29:40
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0