Tjingtjong

Hejsan alla!



Hihihi va tycks om den här bilden???

Ligger nu i sängen tillsammans med Natalie! Vi har haft en rolig dag!
Ni förstår att Natalie ska på party i morgon! Och hon sover hos sin stylist! Eller rättare sakt hon sover hemma hos Maria!

Men Maria ligger och snarkar;) och vi stter och ser på porr;) ahhahahaHAHAH
Ne det gör vi inte, Vi skrattar sönder oss när vi är har färgat hennes hår idag, och bara haft det mysigt,Konstigt att inte hon kommer jobba i morgon på min VIP klubb:P Hon ska bort från stan MEN DET gör inget kommer bli mysigt allafall;) hon ska ju ringa!  


Jag sitter inne på QX för skoj skull för att se om det finns några ögongodisar men nepp det finns det inte,Kanske ska bli hetro det skulle kanske funka har ju så snygga tjejkompisar;)  Undra vad man ska hitta på i helgen? Har inte tänkt på nått bara inplanerad klipp och färg i morgon!  Ja ja får väll se vad alla andra ska göra:P


Jag hatar rykten måste jag säga! Idag när jag står utanför där Nathalie kommer det fram en kille som jag bara är lite lite bekant med och frågar om jag är Tillsammans med en kille jag träffat 2 gr :S och va jag gjorde av den andra söta killen, Hallå är jag en hora eller?
Bara för att man träffar andra bögar betyder det inte att vi knullar och gör massa! Tänk om det skulle vara så om jag träffade Natalie eller nån annan, Men om man är med nån så är man tillsammans med den! Ja ja Daniel då vet du att vi är tillsammans och ska gifta oss ;) kanske försöka skaffa barn? Om du sätter på mig 5 gr på en dag så kniper jag och ser om dina spermier gör mig Gravid!!! gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh blir så tröttt!!!!!!



Ja ja mina vänner livet är inte lätt kl är nu 02:02 och om några T ska vi upp för att styla om henne till världens puddiiinngg!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRR;) SEXY!!!


Nu ska vi se film puss puss pusssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0