Sommar,Premiär,

Snart är det dax för Premiären för Discocrews låt -Husvagn  weeee jag har längtat så;)
Man har mycket att vara stolt över i Videon Maria och jag sminkade jag klippte och färgade och var deras personliga Stylister!!!! Längtar nu till Festen!!!! weeeee


Lite mer bilder från Den senaste Musikvideoinspelningen på Gröna lund med Elov och beny



Mattix Stylar Beny!  Smink.hår.m,m



Styling för fullt! Mattix Klipper Elov,Maria fixar sminker på han




1:    
Idag mina vänner så har jag tiagit det lungt, Fick ett mejl från ett Produktionsbolag idag att dom vill ha med mig och Maria i sitt stora TV program, Kommer bli grymt kul, Får inte säga så mycket mer........

2:

Fick ett annat mejl idag av ett annat bolag, Som många vet så är jag Skådespelare/Musikalartist och jag har lagt det på hyllan sen Februarie, Nu är det dax för mig att ta rampljuset, Om jag nu tar jobbet är mycket jobb jag måste gå igenom innan, Men tur som det är kommer Maria vara med som min Stylist! Kan det bli bättre?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Puss och kram alla sötnosar

Kommentarer
Postat av: tina

var de ullared eller ;-)

2009-11-14 @ 00:37:23
URL: http://tinafinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0