Sitter hemma hos Natalie

Hej alla!



Har precis kommit från willys! Har handlat smal mat -FY FAN VA JAG VILL HA EN TÅRTA!!!!
Hahha jag är trött har ju som sakt tränat och gjort 100 situps :P

Ska snart i väg till en kund som jag ska fixa till balen! Både hår och smink hon kommer bli snygg det kan jag lova!
Ska ha möte vad hon vill ha ut av sminket och om det ska vara ute eller inne! vilken typ av frisyr hon vill ha!


Natalie tvättar sitt lös hår nu! och snart ska det blåsas;) får la blåsa det;)
Vist Natalie är det bra och ha en vän som mig;) Solen har inte gått ner en skönt som fan!

Är fan röksugen hela tiden! kanske borde sluta med det men man kan ju inte både sluta äta och röka ! hur normal kommer jag att vara mot alla andra då? Nu ska min mobil pimpas! 


Puss så länge!!! sötnosar



Så söt du e Gumman!!!
Jag är bara kompis med folk som är rika !

Kommentarer
Postat av: mia

En tårta? :P haha, det är ju rätt gott.

2009-05-25 @ 20:52:24
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Emelie

Min älskade natta(L) hörde att ni skulle träffas snart, hoppas vi ses snart de va länge sen nu, ha de bra/ Emelie

2009-12-15 @ 21:45:16
URL: http://modeli.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0