I HUVUDET PÅ MATTIX



Pratade precis med han som har mitt hjärta! Nu har vi pratat ut och bestämt att det aldrig kommer att bli vi igen! Det känns inte jobbigt! Börjar förstå hur det här spelet ska spelas.

Att livet är inte rättvist! folk kommer folk går! Och jag är inte mycket bättre som människa!

Jag älskar att synas och få uppmärksamhet, En del vill inte synas alls, Bra att vi är olika!

Jag hoppas att jag nån dag hittar den perfekta och kommer att vara den där drömen!

Ser på så många förhållanden som har det underbart! Men det jag ser mest är krossade förhållanden, Folk gör slut eller är otrogna,


Vi har ett hjärta och jag tycker att vi släpper in folk för lätt där! Det är sjukt hur många förhållande man ska gå igenom i livet, Vi älskar att någon bryr sig om oss, Sen ger man hela sitt liv i dens händer och tror att sagan kommer vara bra i nästa kapitell, Jag vet att jag inte är världens bästa människa! Jag har många underbara runt om kring mig, Men att jag inte vet vem jag vill ha eller vad jag vill ha stör mig, Jag är inte normal jag tänder faktist på samma kön som jag själv,Undra varför det blir så? Ibland blir jag lite rädd, Ni förstår att jag har aldrig i hela mitt liv haft en Pappa, han började knarka när jag var 3 år och Mamma fick flytta akut med min bror och mig och gömma sig så inte bulvaner skulle ta oss till fånga´, För att Pappa hade massa skulder, Han var djupt nere i drogerna, Mamma träffade en ny Man som hon fick mina underbar syskon med, Miranda och Amandus, Han började dricka och vara sjukligt svartsjuk, Och misshandlade min Mamma varje natt under deras tid, Jag började lägga mig i

Ni förstår att min Mamma är allt jag har, Vad skulle jag gjort utan henne? Även hur mycket mamma inte ville att jag skulle se det, så fanns jag där en då, låg vaken på nätterna, och när man hörde smällarna hoppade jag upp i sängen och försökte gå på han, då lå jag därinputtad i en vägg medans mamma var avsvimad, Efter många år kom hon äntligen där ifrån, från allt jobbiga är glad att hon gjorde det, men vet att det finns mycket ont som kommer förfölja oss hela livet, HAN VAR ett svin och om jag hade en pistol skulle jag åka och döda han, En sån människa har inte rätt att leva. Finns så mycket jag kan skriva men orkar faktist inte,

Den dagen hon lämnade han,Det var när han hotade mig till livet och misshandlade mig och Mamma, det var då vi försökte öven hur rädda vi var så lyckades Vi barn och Mamma bodde i en 1a i 4 månader, Vi klarade allt för vi var så lyckiga att vi kommit i från han, Åren har gått men kan fortvarade vakna eller tänka på det som hänt!


Mitt liv har inte varit lätt, och finns dom som säkert haft det svårare en vad jag har haft,

Och jag vill inte att nån ska tycka synd om mig, Alla går vi igenom saker i livet, Bra eller dåliga, Människor är falska eller annat,



Ligger i min säng och tänker och tänker och tänker! Vad kommer hända mer i mitt liv?

HAR SÅ mycket planer som jag äntligen kommer att ta, Jag vill bli en stjärna på himmelen!


Jag är glad att jag åker ut och ser världen, Har mina kontakter och kunskaper och utbildningar, HAR MIN familj,vänner och ibland vill jag ha mer,

Vet inte varför jag blev som jag blev. Folk gillar mig för att jag är öppen och ärlig, Men ibland kan jag med vara nere, Jag kan le och stänga in allt, Just nu önskar jag att jag bara kunde åka bort en vecka och bara släppa allt vad som har Borlänge och göra eller annat, Jag har jobbat sen jag var 13 år har aldrig tagit en paus och jag har jobbat med så mycket,

Det är sjukt från Astrid lindgrens värld i Vimmerby till Kalmars medeltisby till Liseberg till Spanien till Mora när ska jag bestämma mig och slå mig till ro!

Jag har aldrig bott själv i en lgh, Har haft ett hus med en kille i Spanien och jag är bara 21 år, Jag finns med i Videos och gjort jätte stora uppdrag, Jag har bott i Göteborg med vänner i min Lgh, Men jag har aldrig varit själv mer en 3 dagar, Jag är rädd att bli ensam, Men ensam är stark har jag hört, Kanske ska ta en paus från rampljuset,


Ne tror inte det, När flaggan är på topp ska vi inte ta ner den!

Tack mina vänner,Familj och alla som gör så att mitt liv fortfarande går att leva! Ni är guld värda!

Från eran


Mattiaz Bjärling 21 år och mitt hem är där jag klarar av att vara

Ps: Ska släppa dig även hur ont det kommer att göra,Såret blöder inte nu, Har gjort det för mycket för din skull. H


Kommentarer
Postat av: frida

shit vad saker du har varit med om!! jag lyssnade på eran låt 'husvagn' och den är så jävla skön och så hittade jag din blogg där :)

2009-06-10 @ 19:16:00
URL: http://freyasmamma.blogg.se/
Postat av: jesper

hej snyging

2010-02-04 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0