Hej alla Tjejer här har ni en player-Hey alla killar är det mig ni gillar?

God morgon!!!!




Dricker kaffe och precis rökt en cigg, I morse ringde ett produktionsbolag mig och jag han inte svara! Så typiskt mig!
Har försökt ringt upp med, Dom ringer väll tillbaka!  Kommer bli så super roligt  om allt blir som det ska!


Idag har jag bara en klipp och färg känns skönt!  Livet börjar bli så grymt bra! Men vet inte vilket fack jag vill ställa mig in i ?  Ska jag vara  Normal och bara vara tyst och jobba bakom kameran?! Eller ska jag göra båda 2 sakerna? Kan man det?   Klart man kan se bara på  Discocrews Videon Där gör jag båda sakerna!  Alla säger att jag kommer bli stor! Men menar dom min mage eller karriären hhhaha :P  Folk skriver att dom älskar min blogg att det är en skandalblogg!
Men jag vet inte är bara öppen! Och det är då man kommer längst! Har så många talanger som inte många har! Och om ni en dag kommer få se mig utan kläder här så skulle det inte förvåna er va ? GAGAGAahahah

Hahha just det måste ringa Mia min förra chef och höra hur det blev när jag var med i den Japanska TV programet! Hahha måste bara se det! Dom bara älskade mig Japanerna för när dom pratade Japanska svarade jag på SVENSKA hahahah Min chef hållde på att skratta sönder sig


Nu är vi med i spelet! Bara att börja spela det! Många har knuffats ut!


Mitt liv är som FIA MED KNUFF
! - Antingen vinner du skiten eller så bevisar du att du inte har det där man ska ha!


Pratade med ett gammalt ragg igår! alltså hur funkar alla killar? Ni är lite roliga!
Vill bara skrika ut alla sjuka saker jag gjort under den här tiden i Borlänge! Men det kanske blir förmycket!

Ni får veta 2 hemligheter! som bara jag och 2 killar vet om!

Under min tid så har jag fått många på fall!
Men i dagens läge så vill dom inte höra av sig för dom är nervösa att deras hetroryckte ska splittras och allt ska komma ut..                                            En på en Scen efter en teaterföreställning!
                                                 En på en soffa där alla kunde se i halva Borlänge!
Men killar ni vet att jag har erat liv i mina händer?


Jag är öppen i mitt liv! Och nu bara väntar jag på att fixa mig och bli grymt snygg till festen på Lördag!
Mitt utseende har förändrats upp och ner under dom här åren! MEEEEN!!

EN GÅNG BLOND ALLTID BLOND!



''

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0