Fuck

Tjenare på er;)
Pratade med polisen nyss om min misshandel.Så nu jävlar ska dom få tillbaka!
Sitter på Freesun och färgar robins hår;) älskar att göra folk snygga;) Det är kul att man har så bra kunder;) som kommer till mig och blir nöjda när jag klipper dom weeee;)
Idag ska vi jobba på sats;) Underbart och visa vad man kan göra på Freesun så snart blir det väll att jag fyller mina läppar. Är så sugen på att göra nya låtar;) "Skandalen" "Going down" Julsången" Har jag gjort undra vilken som blir den nästa;) en låt som ska få alla dansa är klart ;)

Så snart ska jag klippa Ida;) Nu färgar jag alla i brunt hår ;( det är inne med det men väler inte att jobba med en färg så har lite effektslingor i med, Så Ida har ju fått sitt fula bruna hår i mera våriga färger passar henne:) Älskar att jobba med Ida så många skratt!!!
Igår satt Emil och väntade i 8 t på att jag skulle klippa han så underbar;) så gjorde lite slingor i hans hår (MEN DET FÅR INTE SYNAS) Va vad han sa han är så underbar!!
Så nu när jag kommer hem till Vimmerby så ska jag videoblogga och ta massa bilder så att bloggen blir värd att läsa ;)
KÄRLEK TILL ER

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Go Mattiaz! Ville bara säga att jag tycker du är grym och att du ska stå på dig och ge igen på de idioterna som misshandlade dig! Kram

2010-02-19 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0