Den nakna berättelsen


Sitter och skriver med min underbara repoter ifrån förr, Och snart kommer allt komma fram hur jag fått kämpa mig fram i livet! Utan en Pappa utan en släkt, Men min Mamma är den jag älskar mest i denna värld finns ingen som hon!

Sitter och är så jävla arg på min släkt så jag skulle kunna slå sönder min data!
Man behöver inte älska att jag tänder på killar men man kan fan älska mig som Mattiaz!

Dagens ord

ÄLSKA MIG FÖR DEN JAG ÄR OCH INTE FÖR DET JAG GÖR


Livet är helvetet man kommer inte alls till helvetet om man gjort dumma saker. TA MIG I RÖVEN ATT MAN GÖR-
FÖR HELVETET ÄR PÅ GJORDEN! Vad som en händer så ska jag alltid vara en bra förebild för er alla, Kommer inte lägga ner mitt liv för att folk tror att man ska vara som alla andra!!


PUSSS PUSSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är fan inte lätt att vara utan pappa. Men du är något stört inspirerande, sluta inte vara dig själv!

2010-02-10 @ 17:17:06
URL: http://afrotastic.blogg.se/
Postat av: S

Hi

The comment link for WHAT?? did'nt work so i have to write here instead. The school we went in was vallhalla. it was Maria, Bex, Ann and that gang who was trying to bring you down, making fun of you in front and behind your back, laughing and just beeing really stupid and evil. We are lot a like you and i. the same intrests. Once we said that we should sing something together, but then you moved we lost contact wich is really sad because like i said before, i really like hanging out with you i trust you. you're not a false person and a fake, you ae real. you stick to what you believe in and you do what you feel like. Remember when we picked up your baby sister in school?? Does it ring a bell of who i am now? I really miss you. I miss talkning to an honest person. I spoke to your mother a few weeks ago. I like her to=) Say hi from me.

Hugs, love and kisses Sanna (in your old house)

And by the way... i did'nt meen that you have forgot about me, it came out wrong. I ment that with fame comes so much that you have to do so you just dont hav time with anyting else. But as i said.... I will be here when you need me. And i hope you'll need me someday so we can see eachother again.

2010-02-10 @ 17:38:08
Postat av: Alexandra

Du har så rätt.

2010-02-12 @ 20:54:57
Postat av: Glory

Jag fattar inte folk som säger att de hatar homosexuella män och tar avstånd från söner/fäder/övrig släkt av den anledningen.

Orka bry sig vad folk gör i sitt eget sovrum? Vem man tänder på och har sex med har ingenting att göra med vem man är. Alla är lika värda oavsett sexuell läggning eller etniskt ursprung.

Tycker då jag i alla fall ;)

Puss på dig Mattiaz!

2010-02-15 @ 17:00:07
URL: http://amorningglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0