Mattix -

Hejsan!


(JOBBAR FÖR MYCKET NU SKA JAG BLOGGA MER)


Nu  är man 21 år och har hela livet framför sig! Nästan alla fall, Det är inte klokt hur mycket jag har hunnit med i mitt liv! Snart är det dags för nästan mitt största uppdrag! Att göra min Musikvideo! Låten är halvklar och snart ska jag åka till mina kära vänner Discocrew som Producerar låten! Den kommer bli grym! Nu är det klart castade till Videon är  VANJA-MARTIN-NADJA  kommer att vara med men dom har huvudrollerna!  Nu har Sponsorerna rullat in Rapunsel Sponsrar mig och till Musikvideon! Sedan är det massa klädföretag som sponsrar! Känns jätte bra! Kläddesignern är Lena wikström som har gjort kläder till Dansbandskampen m,m  Sitter på Jobbet och bloggar! Har inget att göra och börjar om en timme! Så va fan kan sitta här en stund! Den här sommaren har börjat bra!

Som många vet så är jag inte singel längre! Jag är tillsammans med han som ska spela min pojkvän i Videon hahah ;) se hur det kan gå!    


Det är mycket  när jag var och spelade in Tv programet för kanal 5 så var det sol och varmt ute. Här i Mora regnar det så att nästan hela Tomteland åker bort! Och hur skulle det se ut!  I helgen festade jag hemma hos Feffe med Team Gryn! Nästan alla var där och jag blev kanske för mycket berusad! Så löärdagen var inte den bästa dagen, Gick alla fall ut med Teaternissarna! Och Kvällen slutade kl 03:30 i Vanjas säng där vi så på Sex and the city! ;) Mysigt! Sedan kom Ida och hämtade mig så åkte vi till jobbet!  Saknar min Frisör Malin Mitt hår ser ut som fan!  HEY SVERIGE JAG GER UTVÄXTEN ETT NAMN! 




Nu ska jag se över min mejl och svara på Sponsorer, Sedan är det jobber för fulla muggar!

Ska höra med min designer för Bloggen om man kan lägga in ett schema här! Saknar MIN FAMILJ MASSA NU, OCH Maria min underbara Make up artist är i Finland! Men snart kommer hon hem och då ska vi planera massa! På Fredag ska jag och Martin och Maria göra massa;) Kommer att göra mitt utvik då så i veckan blir det träning som fan! 


Och i kväll ska jag fixa Lenas hår hon ska åka till sthlm och vara med några artister när dom tar sina Singelomslagsbilder och vara med på Allsång på Skansen som peppnings person ;)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0