Hejsan

Jag är helt slut! och då menar jag det! Jobbar nu men har inte vilat på mina lediga dagar utan då festade jag tillsammans med min pojkvän och dom andra! Förstår om han är helt slut och inte orkat och kunnat träffas!


Ligger i sängen klippte i kväll Malin och är så trött så jag klippte mig i fingret!
Och om några timmar ska man åka och hålla masken och jobba som vanligt!
Hatar att man är beroende av pengar! Vill bara leva lyx och ha det bra! inte min mening att jag ska behöva skräma upp mig och bli orolig men blir så när det är så mycket runt om en!


Ett av mina jobb är jag inte beroende av. Tycker om alla som jag jobbar med har roligt och trivs med det jag gör! Men trött på att hela tiden få olika bedömande saker hela tiden! Först ska man göra en sak sen ska man inte göra den saken!
Är det så det funkar här i livet! så förstår jag varför en del folk bland annat tar sitt liv!  

Man måste tänka på sina med människor! Och förstå att dom med har ett hjärta och tankar som snurrar i huvudet!
Man är inte en leksak nån kan styra men folkt tror att dom kan det, Men öppna då ögonen och se va du gör,


Och om en del Människor mår dåligt pga att dom inte har ett liv utanför jobbet eller att ett missöde hände som den personen visste skulle hända men kämpade för visa sig DUKTIG och om det nu går fel så behöver det inte gå ut på andra som med sliter röven av sig för att allt ska bli så bra som möjligt!

Jag är 21 år och har jobbat på olika företag och utbildat mig i tidig ålder, Jag lever inte för en stad,Ett jobb. man blir ju blind till slut! Hallå se världen ha roligt pröva vingarna!  Jag vet att man måste börja från 0 tills det kan bli 10 men man kan inte gå in med inställningen och säga att vi vill ha proffs när det inte finns i deras värld att kunna ta in det!
Men jag vet att jag är grym som skådis med vill inte och åter igen vill inte !



Jag är så jävla less på allt så packar snart väskan och stänger av mobilen åker till Spanien arbetar som Strippa och lever livet! så känner jag varje dag nu, Förstår inte vad jag tänker med ibland! Tur att dom nära vännerna här uppe är underbara!




Ne nu orkar jag inte sitta och skriva mer vill va för mig själv! och tycka synd om mig själv och bara tänka på mig själv!
Vill inte må så här men så är det när man jobbar sönder sig och jag jobbar ju inte med en sak utan  med alla mina yrken och att göra allt det samtidigt under ett halvår plus att leva livet och åka på resor och va med vänner är inte så lätt,



Nu ska jag sova!   Älskar er alla som vet har en plats i mitt hjärta!!

Och roliga  Citat från Helgen från människor
 

Den personen har väll aldrig fått nått i hela sitt liv,

Ta inte det som är ditt och tro att du är duktig,du blir bara mer hatad




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0