Sommaren är nära!


Titta en maskros av guld,Den är inte som alla andra? Men det ska ju ha samma rättigheter som alla andra?



Det är möjligtvis inte så att alla vill ha ett bra liv och samma regler?
När jag tänker efter så är det inte så till och med alla nära och kära kan blåsa en.
Jag tycker att jag blivit blåst nu en gång för alla.
,
När det kommer till ordet pengar då blir din närmsta vän inte din vän,
Att dagens samhälle styrs av pengar vet både du och jag.
Jag har jobbat sen jag var 13 år, Som Skådespelare som ni kanske redan vet,
Nu har jag mycket på mitt CV och det är inte lätt att komma tillbaka till arbetslivet om man skapat en profil i media, Jag är Make up artist-Hårstylist Och vet att jag är duktigt på det, Är efter frågad sjukt mycket nu till balen.
Allt ska vara rättvist i livet och alla ska vara lika värda!!
SKITER I HUR MÅNGA SOM ÄR ARGA PÅ MIG MEN TRÖTT PÅ ATT BLI BLÅST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0