Vänder du ryggen

Då går du ditt håll, Efter att jag gick min egna väg i livet och jobba med TV/Musik, Så fanns det inte så mycket vänner kvar,Jag har inte förändrats står för den jag är till tusen procent, Och jag vet att många snackar,
Och jag är inte världens bästa barn jag heller men så är det i livet!



Min barndomsvän var här ikväll, Sitter och dricker kaffe och tittar på mina nya bilder jag tog igår! Har lagt skandalblondinen på hyllan för att ta fram den rätta Mattiaz. Så att ni får lära känna mig mer en den jag var på "Ullared" 


BRUNETT ELLER BLONDIN ?


Älskar Studiomix som får fram mitt bästa!
Nu ska jag planera lite mer och sedan ringa en vän!
Kärleken är jobbig och man river sig på den vackraste ros! Men jag är den som väljer vart jag går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0