Telefon dag

Suttit och pratat med massa folk! Är ganska trött. När det är mycket så blir allt snurrigt!
Men glad över att jag får så mycket erbjudanden. Snart ska jag upp till Åre och jobba tillsammans med Nathalie för "Castin cream gloss" Lóreal, Kommer bli grymt kul, Tur att vi är så snygga så vi får vara deras ansikte utåt
We ska hämta mitt paket från en av mina sponsorer ;) Det är så kul att allt aldrig faller att man är på topp hela tiden! Hörde att min bror ska ha Showbiz ett företag som jag jobbade med förr och bli artist i en grupp ;) hahah
Inte lätt det ska jag säga! Man måste arbeta upp sig man kan inte få allt på silverfat!
Nu jobbar jag med grymt bra människor! Ska till Karlstad imorgon blir det efter som att tågen inte går bra alls,
Lite tur då får jag ju vara med Kricka ;) Ny kär och allt skönt att han förstår att jag jobbar så mycket,
Jag älskar alla underbara människor som fixar och trixar runt mig, Ska se till att ha ett möte med mina manager när jag kommer till Karlstad om framtiden och allt! Och sedan så ska jag rita upp kläderna för Gaykryssningen
Så nu har jag haft möte med Mamma och alla tur att dom kan hålla reda på allt! väntar på mod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0