Tankar och planering

Det gäller att få motgångar i livet som gör en stark!
Alla personer som kommer till mig i livet gör mig både stark och svag på samma gång,
Men jag är inte rädd även att jag kan må dåligt ibland så kommer jag upp och blir stark så fort som ingen annan kan..

Det är mycket som händer just nu och tror att jag fått för mycket information på lite tid för att veta att allt kommer gå så grymt som ingen annan förstår, Alla ni som skriver till mig självklart hjälper jag er att få upp er och lära er av era misstag, Jag har nu under dagarna fått mig på andra tankar och blivit så stark men var tvungen att gå in i en svacka för att klara det, Så nu jävlar kommer allt gå så grymt,
Jag sitter och pratar med massa folk,Kommer att ladda nu inför i helgen, och samla ihop allt för att lösa trådar som jag inte gjort,
Ni är underbara alla som bryr sig, Massa pussar på er!
Mattiaz Björling

Kommentarer
Postat av: julia

hej toppenkillen! gillar dina stylingar sjukt! funderar själv på att gå frisör på gymnasiet faktiskt

2010-03-23 @ 20:11:33
URL: http://magnific.blogg.se/
Postat av: Kolmårdstjejen P

Livet är en enda berg och dalbana även om man det inte vill... För att nå toppen måste man även få endel svackor... Kör ditt race, men glöm inte bort att ta hand om dig själv oxå...

Kramizar

2010-03-23 @ 22:40:23
Postat av: Anna cazzie

Jag tror på dig...u are the best!

Keep it up.



xoxoxoxo CazZ

2010-03-23 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0