Sjukhuset

Idag var det för mig att dra till sjukhuset! Har haft ont i magen ett bra tag! Och fick veta att min magmun inte är som den ska! Så ska åka och göra gastroskopi, Och sedan blir det operation! Inte alls kul men jag är stark som fan! Har det underbart när inte magvärken kommer, Nu ska jag blogga lite mera tänkte jag,


Nu har jag fått min Iphone eller va det är wee;) Blir as glad tack Mamma och Danne! Ni är bäst!
Åh måste säga att jag träffade en så söt tant som tyckte att jag va så sjukt snygg och brun!
Trelig dam måste jag säga KRAM

Kommentarer
Postat av: Kolmårdstjejen P

Du är stark och jag tror på dig att du fixar detta.. Hoppas det onda snart är över.... Håller även med damen du träffade !

Kramizar

2010-03-16 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0