Norrköping.Gayklubb.Dejt.-SJUK

Heysan

Denna helg var toppen;) Efter den galna Fredagen så sov jag ju inget:P Och då fick ja ett inpulsfall och drog till Norrköping.

När jag kom dit så gick jag med Kricka och drack på "Grand hotell" Mysigt träffade 2 underbara tjejer och sedan så träffade vi lite annat folk och drog till Norrköpings Gayklubb, Där det var massa folk man kännde, Träffade min barndomsvän Andre;) Och många mer Vänner ifrån Borlänge så fy fan så kul det var.

Natten blev lång och sedan så trivdes jag så bra så att jag stannade tills idag;)
Så nu har jag kommit hem och är faktist sjuk. Har mycket att stå i och det är bara att fixa även hur sjuk jag en är.
Men just nu är jag lycklig och mår jätte bra.


PUSS PÅ ER MINA UNDERBARA


Kommentarer
Postat av: Josefina

puss på digDU ÄR UNDERBAR

2010-03-02 @ 01:56:23
URL: http://joosefinarehnbrg.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej! :)

Hoppas du hade det bra i Norrköping, jag såg faktist dig när jag stod och väntade på tåget från Norrköping igår. Vilket snöoväder det var! Vågade faktist inte gå fram och fråga om det verkligen var du men de var de ju :)Ville bara säga att du verkar vara en härligt go människa och fortsätt med det! Finns för få sånna i världen.

2010-03-02 @ 14:21:26
Postat av: denise

Dig såg man ju både på Sea Side och i stan dagen efter! :)

Du verkade i alla fall ha riktigt kul..

och pratglad var du också. haha!

2010-03-04 @ 16:43:45
URL: http://deeniseandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj jag bor i Norrköping och har gjort det hela mitt liv. hade inte en aning om att det fanns en gayklubb här. Vart ligger den :)??

2010-03-05 @ 12:13:24
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0