Men tjenare

Hejsan alla mina underbara vänner;) Har pratat med min chef! och med en ny chef och min min föra chef;)
Tur att jag funkar så bra med dom!




Inatt pratade jag med min frisör Bobby i telefonen! Han är en underbar frisör och vän som alltid ställer upp!
Är glad över att han klippt mig till en frilla jag passar i och inte ser tjejig eller tantig ut i,
Pratade om hans underbara produkter;) Kommer att lotta ut hans produkter på min hemsida!


Har precis stylat mammas hår ;) grymt snyggt med att hon har bruna slingor i ;)
känner mig ganska trött måste jag säga! finns massa att göra just nu!

Känner att jag måste börja med min föreläsning ska prata med en artistvän jag känner som ska hjälpa mig med allt! blir jätte glad!


Så hoppas att allt är kalas bra med er mina underbara läsare!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0