MAN+MAN

Nu ni jävlar ska jag upp till Umeå runt där! Har ha en föreläsning om mig och mitt liv! På en halvtimme låter kalas kul. Kommer att prata om allt möjligt efter som att jag varit med om mycket och var öppen homosexuell för svenska folket nu igenom "Ullared"
Så ser fram imot att jobba röven av mig just nu! Nu har jag massa roliga jobb som väntar!
Så kommer bli kalas kul att göra dom! Så min tid i rampljuset håller jag kvar! Skriver inte allt jag gör efter som att det ska komma som en bomb till alla er ;)
Nu sitter jag på Freesun och känner att huvudet håller på att sprängas:)
Får skylla mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Only Shallow

Ja, att vara öppet homosexuell i Sverige är ju verkligen en pärs som man kan prata om i en halvtimme. Att vara pinsamt flamboyant och androgyn är nog jobbigare.

2010-03-12 @ 00:09:37
URL: http://www.metrobloggen.se/onlyshallow
Postat av: Fiia

bra låt, fortsätt med att göra fler!

2010-03-14 @ 12:27:29
URL: http://www.cutis.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0