Livet är en resa lång!

Jag åker på en resa igenom mitt liv,
Helgen fick mej att förstå men jag är.
Jag har vuxit mer en förr,
Jag åkte till Karlstad, Och klippte mina kunder på fredagen,
Vaxade mig för att vara snygg inför helgens Skandaler
-HAHAH man kan tro att jag åkte dit för en helt annan sak,
Jag åkte dit för att föreläsa om mig och mitt liv,
Allt funkade jätte bra! 6 städer på 3 dagar inte klokt,
Ifrån Värmland till Norrland åkte jag fick åka med min Chefs man till Karlstads flygplats, Tror ni inte att jag kom på att min mobil va kvar på Salongen, Men tur så åkte vi tillbaka
Så jag åkte med flyger upp till Norr och kom fram till Piteå där jag jag träffade han som hade hand om allt Jonas,
Vilket bemötande bodde på sjukt snyggt hotell rum. Fick tid för mig själv. Sedan så vaknade jag inte av klockan på morgonen hahah så då kom Jonas in på hotellrummet och ja hade tio minuter på mig tills vi skulle åka till skellefteå till Folkhögskolan där jag skulle göra min debut som föreläsare
Alla var sjukt underbara, Hade en underbart rolig och lärorik helg;)
Badade och gjorde små skandaler;) Fick en helg att tänka om,
Så nu har ja börjat att ta tag i små saker i livet som jag ska ändra om.
Killen här uppe har precis släppt en bok som jag kommer att skriva om snart;)
Alexander Burman ;)
Föreläsarna ;) Var otrolig rolig underbar och lärorika människor
Har gjort en lisa på massa saker och kommer att skriva mer snart
Min lista! -
*Ska börja rensa bland falska människor
*Blev singel och det var det bästa som jag gjort på länge fast han var en bra kille.
* Ska göra massa roliga saker som kommer att förändra mitt liv

Finns så mycket jag vill skriva men ska sova nu puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0