I am alive!

Sitter och har massa möten, Har pratat med den underbaraste människa idag på länge! Den jävla kraften personen har är så sjukt stor! I like;) Ett underbart liv byggs upp på bara några veckor!
Och underbara människor kommer in i livet och andra går! Jag har träffat dom rätta, Och mår så underbart! Helen som jag jobbar hos Tack för att du finns! Tack Ida för att du finns och Cissi ni gör mina stressiga dagar till nått jag aldrig varit med om, Att vara som en familj på jobbet

Ni i Karlstad som finns och lyssnar på mig och mina mål i livet! Tack ni är guld värda! Och Åsa som kommer att hjälpa mig med en tjänst alltså ni är sjukt bäst!


Bloggar inte så mycket längre som ni vet hinner inte efter som att jag ska vara överallt och ingenstans! Och min data är ine här utan med Robinson Frida;) Men fan i like it;)
Nu har underbara Donna och Rasmus och deras lilla sötnos varit här William som jag klippte gah så kul det var!
Jag kan rätt så mycket
-----------------------------------------------------------------------
Den är söta killen! SOM MÅSTE TYCKER ATT VI ÄR LIKA! VI HAR ETT STORT JOBB PÅ GÅNG!
SOM VI INTE KAN SÄGA PUSSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0