Hejsan

Nu ligger jag i min säng, Imorgon kommer min kille och det känns skönt, Har lite klippningar inbokade, Så det känns underbart skönt att träffa massa underbara männsikor i Karlstad,


Till alla mina bloggläsare!


Förlåt om jag inte svarar på alla era frågor, Och jätte kul att ni är ifrån åldrarna 8-80 år som läser min blogg,
Kan inte säga allt som kommer att hända för mig i framtiden efter om att jag måste vara tyst,

Många frågar varför jag inte är själv längre!
Jag tillhör Glambabe som grupp med alla andra modelljobb musikaljobb och annat gör jag själv så är en människa som alla andra, Bara gör att jag tillhör en grupp så kommer jag inte alltid göra saker med dom,
Vi är en grupp som jag älskar att vara i men har andra planer på sidan av det med,

Modelluppdrag för en känd Hudklinik väntar plus att jag ska modella för ett Spa för deras hemsida,

Musiken kommer och spelningar med, Kommer även snart att göra små reklamjobb inom TV och arbetar just nu med otroligt bra människor har ett samarbete med kända människor,


JAG ÄLSKAR ER LÄSARE

Ni ger mig den energin jag behöver och det känns tryggt,
Ni är bäst


PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0