Gah

Pratade i tele nyss med Stockholms stoltaste;) Alex;) kul att han ligger på topp.
Alltså förstår inte hur man kan bli så här trött som jag är. Det tar på krafterna, Och mitt magont som jag haft nu ett bra tag 'är inte att leka med ska jag säga er. Det blir som att det går ut över alla andra.
Måste planera för min resa till Umeå nästa helg;)
Det får ni killar inte missa!
Så nu ska ja ha hand om en föreläsning som kommer bli kanon! Hoppas bara jag piggnar till!
Om alla ni som läser min blogg! Och tjatar om vilka städer jag är i kunde bara ta det lite lungt,
Jag har med ett privat liv orkar inte med att ni ringer hem till min familj och frågar massa saker. Vill ni ha info om mig finns det här eller på min hemsida www.glambabe.net eller Facebook. Jag är sönder stressad har mycket nya saker som är på gång modelljobb, Jobba på Freesun och samtidigt hålla  mig kvar på jorden
ÄLSKAR ALLA MINA FANS! MEN DET KOMMER MER SAKER UTAN MIG!
'ÄR I ÅRE NÄST NÄSTA HELG;) OCH JOBBAR MED CASTING CREAM GLOSS! SÅ MER KOMMER DET VILL JAG LOVA!
Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0