Facebook

Jag vet inte hur många som är mina vänner som läser min blogg!
Men igår förstår ni vad jag med om nått förfärligt!
Jag hade en bra dag hemma hos Mamma och dom,Och då visste jag att jag skulle åka med min Plast Pappa och hämta ett paket;) Och ja massa sponsor grejer ifrån ???????? OCH DÅ SÅ SKULLE JAG TESTA EN ANSIKTSMASK TRODDE JAG!
Men i min förvåning så funkade det inte att ta bort! Jag gnuggade och gnuggade och försökte med allt! Men där satt jag helt blå i ansiktet och tänkte! "Hur i helvete ska jag kunna visa mig så här?"

Det var bara att skratta lite och sedan försöka med allt! stackars mig måste jag säga!
MAMMA fick sej ett gott skratt kan jag lova! och det bjuder jag på!

Nu sitter jag och har precis fixat mig för idag ska jag till Sthlm ;) Det ni det är roligt!
Ska träffa min förra manager Nathalie ;) Och sedan ska vi ut på jobb fy fabian så roligt!

Ska bara sitta i en buss i ett par timmar men sånt får man stå ut med när man jobbar i den som jag gör! Så mycket som jag har sett Sverige på ett halvår det är inte klokt!

Jag har så mycket på G nu så det är inte sant! (Gör faktiskt saker som åker runt på olika saker Föreläser sminkar stylar, Konferencier. Jag är född att underhålla! Med allt jag kan!


Jag har nu idagarna fått ett nytt jobb! Som jag är otroligt glad över! Och som jag vet att jag passar som! Ni förstår att jag är nu Manager!

Ni vet ordspråket "MAN LÄR SIG AV ANDRAS MISSTAG"  - Precis så är det! Och bara mina artister mår bra så mår jag bra! Jag kan ju så mycket! inom Styling media lära m,m Så nu kommer jag jobba som det med!


Och folk kan kanske tycka att det är ovanligt! Men jag älskar att jobba med barn och ungdomar och få dom att känna! Att jag gör det här för andras skull och min skull!



Man ska tycka att allt ska vara roligt! det är så livet funkar!!!!!!!!!!



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan måste jag gå till bussen som kommer och hämtar mig utanför mitt hus ;) Så är det i livet!!!





Kommentarer
Postat av: Amanda - En blogg om allt.

Fyfan, satt och kolla igenom dina videos och du är så grymt jävla snygg, du är en kille som passar i smink och det är inte ofta man ser de.

Man blir seriöst vrålhet av att bara titta på dig och din blick!



Du är bra och gör din grej, fortsätt med det!

Människor som utnyttjar dig, släng dom i väggen du är bättre utan dom :)

Du är heltklartBÄST! <3 PUSS

2010-04-01 @ 01:32:43
URL: http://amandaaaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej Mattiaz!

Tyckte att jag skymtade dig i Åre nyss, stämmer det? ;)

2010-04-02 @ 02:36:18
Postat av: lk

Bullshit!!! Vadå tagit detta med blå i ansiktet från skämtprogrammet med Howie (blåst!, Howie do it)

2010-04-04 @ 18:40:38
Postat av: Yessy

Äntligen en vettig blogg!!



ska läsa den varje dag så ja hoppas du e aktiv å återspeglar din vardag :D



Keeep on!!

2010-04-05 @ 17:23:36
Postat av: ♥R♥

Varför inte bjuda på en bild? hade velat se smurfmattiaz..^^

2010-04-07 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0