DUDELUUUU

Tjena tjena!!



Nu börjar ja planera in! Jag har ju tänkt så fel!

För några helger sen skulle ja åka till min vän och fixa lite på en gammal demo som jag haft liggande:P Älskar att leka i en studio medans man väntar på allt annat;)

Men fick massa jobb att göra åka på föreläsning och plåtning och styling jobb, Så trodde fullt att jag var bokad för att åka till åre och jobba för Lóreal men ack där tog snurr huvudet fel! Det är ju nästa helg;) Så pratade med min nära vän och min manager som jag hade då men man kan säga att hon är det nu med fast inom make up och styling m,m Nathalie ;) Hon och jag och Hanna ska åka upp till Åre och jobba så grymt och skönt det ska bli!!


Eller skönt och skönt! Det är ett roligt jobb som jag ska göra! För jag trivs med det! Så helgens planer blir fullbokade som vanligt;) Karlstad för styling Småland för jobb alltså sjukt att man orkar som människa men jag vet att om jag orkar lite till så har jag klarat det jag väntat på i alla år! Nu jävlar börjar allt rulla både ekonomin igen efter allt med blåsning och hej vet vad, Och efter att jobbat med människor man inte klarar av att jobba med, Alla är vi olika och tur är det! Nu känns det att jag har jobbat för att vinna! Det är inte att jag försvinner för jag är speciell precis som en i media sa till mig idag! Du har så mycket Mattias så du kommer shocka sverige med alla saker du har!!


Man lär sig av andra! Så nu jävlar! är jag redo för att skapa och förändra en värld som varit för blind för att se dagens sanning bakom livets alla dörrar!!!




This is me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0