24t

Alltså igår var nog den jobbigaste dagen i mitt liv! Alltså jag skulle åka till Karlstad som ni vet!
Men när jag börjar åka så är ju allt inställt och man måste ta buss till Linköping,
Hoppar på tåget som ska ta mig till karlstad. Men ack blev för mig att åka upp till södertälje i sthlm,
Men tur som det var så fick jag resan gratis och personalen var underbar, Min mobil dog och missade alla möten som jag skulle på. Så blev att springa och vaxa mig hos cissi. Och sedan fick jag färga pernilla brunett ifrån blondin.
Så idag ska jag bara göra lite uppdrag och sedan ska jag flyga GAAAAHHH
Kommer dö! Hur ska detta sluta hahaha :) Men men det får bli bra!!!
Puss så hörs vi snart

Kommentarer
Postat av: Frida

Hm..tycker allt du ska ta dig ner till vimmerby nån gång så man får ta sig en närmare titt på dig =)...mmm..dina ögon

2010-03-19 @ 16:18:32
Postat av: stephanie

Om jag har förstått det rätt, så är det i helgen du ska till Umeå? :) Önskar att jag hade tid att komma och vinka till dig, haha. Men jag tror att du klarar dig ändå kanske? ;)

Ha det så bra! :)

2010-03-20 @ 10:17:05
URL: http://stephanielindblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kunde inte kommentera på inlägget "Livet är en lång resa!" Jag vet inte varför :S men iaf, det jag vill säga är att jag glad för din skull att det går så bra för dig! :) Och hoppas att du mår toppen, för det gör jag :) Ha en bra dag ;)

2010-03-23 @ 07:50:19
Postat av: Amanda - En blogg om allt.

Din lilla snygging!



Tänk om alla hetro killar kunde se ut som dig, då skulle man dö lycklig.

Fyfan vad snygg du är! :O

PUSS

2010-03-24 @ 00:56:43
URL: http://amandaaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kunde inte skriva en kommentar på "Livet är en lång resa" så skriver den här istället :)

Såg min söta älskade Alle med på en av dina bilder :D

2010-03-25 @ 22:03:39
URL: http://kottepotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0