Längtar

Jag är så nöjd att vara på Freesun här kan man göra allt ;)
Älskar mina läppar dom är grymt snygga och det är tack vare Helene!
Idag är det övning och möte som står på spel, Jag är trött efter gårdagen minglade runt som aldrig förr,
Vill ni bli lika brun som mig så måste ni testa "Papaya & Pomegranate" Grym kräm kan jag lova er!
Freesun är mer än bara ett solarium. När vi för första gången slog upp dörrarna var vi det första solariumet i Karlstad. Idag kan vi erbjuda en mängd olika behandlingar inom skönhetsvård i alla dess former. Hos oss kan du få hela din kropp omhändertagen till rimliga priser. Det allra senaste vi kan erbjuda våra kunder är en professionell tandblekning.Läppförstoring m,m
Smygreklam jag gör ;) Men älskar stället

Kommentarer
Postat av: malla

Tja mattiaz... Tycker d va fegt av dom som slog dej på krogen... Du provocerar inte mer än andra!!! Nämner inga namn men K.....!!! är en av dom...

Iaf... Du e grym så stå på dig!!! Jag hejjar på dig!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-23 @ 21:14:16
URL: http://mynamismalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0