Gott nytt år

Hej mina vänner!
Vet att jag varit dålig på att uppdatera min blogg.
Sitter i Karlstad och haft möten om mitt liv allt går underbart bra ;)
Dom här veckorna har varit stressiga som fan! Man har varit överallt i Sverige på olika klubbar och turnén är det roligast jag gjort ;) Man träffar så härliga människor, Mitt nyår blev att fira i Karlstad med vänner blev en lyckad kväll:) Nu har jag jullov och det är skönt solen lyser och fåglarna är vilda.

2010 ska bli året ni aldrig ska glömma det är mitt år och jag ska göra allt för att ni ska få se mer av mig ;)



Annsofie och jag ;)


Nu ska jag sminka mig och sen ska vi gå till Freesun där jag gör mina läppar ;)
Ni behöver inte vara oroliga jag ska inte fylla läpparna mer bara hälsa på Helene <3

Så mitt ny års löfte är att försöka uppdatera bloggen mer och mer
Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Malin - Sån e jag!

Gott nytt år!!! :P

2010-01-02 @ 13:34:47
URL: http://bestofberger.devote.se
Postat av: Ann-Sofie

Hmm Mitt namn är oxå Ann-Sofie, ovanligt ^^

2010-01-02 @ 16:58:42
URL: http://littlebitofthat.blogg.se/
Postat av: ankan

tjatja smsa mej på 0709149597 ;) o gå in på din bdb lite oftare ;) så blir jag lite gladare :D hör gärna av dej

Postat av: kim

äntligen att nytt inlägg ! :d

haha !

2010-01-02 @ 23:41:36
Postat av: Marie

Hej! Jag såg dig i Karstad idag! Stod bakom dig och någon tjej i kön på h&m, du stod i din egna lilla värld ;)och var lika snygg som vanligt :D Puss!

2010-01-02 @ 23:45:07
Postat av: Anonym

Cha mattias. Jag undrar bara vilken vax du använder?:) Tack ha det bäst Love you <3

2010-01-03 @ 00:13:52
Postat av: malin

Heej! Ja tkr du ska komma till linköping, typ på IKANO huset o sjunga ! du e grymt bra ! för några dagar sen så var Erik Grönwall här och han fick riktigt bra respons bådehan och Calle =) tkr det är något du kan tänka över? Massa kramar till sveriges gooaste kille !

2010-01-04 @ 01:21:04
URL: http://maluuuun.blogg.se/
Postat av: My

Största förbilden jao;) <3

Så Jävla skön asså ;)

Kisses

2010-01-05 @ 12:29:15
Postat av: Sofia

Hej Mattiaz, jag var med i Karlstad på nyår, synd att man inte såg dig då :P

2010-01-06 @ 22:05:12
URL: http://smep.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0