Fy och fasa

Företaget som blåser folk på pengar och pratar om spöken!
Yes nu har "Bettan" börjat prata om mig det var det jag ville, Alla pratar redan om henne och hennes spökerier
Stackars människa som inte förstår att jag är bög och tänder på killar. Hon kan inte ens ta hand om sig själv
Tur att jag hade Frida Lundell från Robinson som stöd när hon hållde på.
Jag jobbar inte med den sjuka människan, Uppmärksamhet-störningar är vad hon har! Och det är inte lätt
Tycker bara synd om hennes son som får lida och ha en Mamma som henne! Finns så mycket skit jag kan säga om denna människa men vet att folk i hennes sons klass läser min blogg och för sonens skull så skriver jag inget mer om henne. Hon är sjuk i huvdet och tur är att man har kontakt med hennes närmaste och dom tycker hon borde söka hjälp,
Alla mina vänner som sett hur hon är! Alla slitzmodeller som jag jobbade med hon blåser oss på pengar! Men men skit i henne. Ju mer hon vill bråka ju mer får hon tillbaka !
Sitter och chattar med mina pluttar
Nu fick jag ur mig lite ilska ;)
PUS PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

Fattar inte varför, du skall föreställa en förebild säger du, ändå håller du på såhär! Det kallar då jag inte att vara förebild!! Lägg ner båda två, eller ta det face to face, om ni vågar! Men ja antar att ni är så jävla fega båda två!! Trodde ni var bättre än såhär.. Framför allt att du var bättre, men så fel jag hade. Enligt feffe och j var du en bra kille, och även när jag pratat med dig på tele, men hittills var det väl fel.. Tråkigt!

2010-02-22 @ 11:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0