YEEEH

OLAHAHAH ;)
HEJ BLOGGEN! KUL ATT SES IGEN ?
Har inte kunnat blogga på länge känns det som. Ett stort tack till alla som kommer fram och vill ta bilder på mig;)
Nu börjar ni veta vilken hårfärg jag har;) jag som ville ha det hemligt;)
Men nu efter en hel dags jävla åkande på tåg så har jag kommit fram till mitt slut, Träffade min barndomsvän eller man kan säga Ex mysiga stunder har vi haft Linus du gav mig ny energi ;) vi skrattade åt minnen och åkte runt i Smålands skogar helt sjukt, Men men så är det kommunalt suger fett!!!!
TACK ALLA LÄSARE FÖR ATT NI ORKAR LÄSA OM MITT GALNA LIV!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Mattiz gå in och kolla på min blogg, jag har skrivit om dig och länkat till dig i ett inlägg i min blogg, kolla gärna in det =) Kram Tess.

2010-02-20 @ 01:00:20
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se
Postat av: emilia

Ska du komma till Lidköping någon gång? :)

2010-02-20 @ 15:02:33
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.



Tycker att du ska vara stolt över hur du ser ut, du ser superbra ut, å om ditt ex säger något annat så ska du inte lyssna på honom.



/28-åriga tjej

2010-02-20 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0