VILA I FRID VACKRA ÄNGEL

Livet är så fittans jävla orättvist!
Min Moster Marita var ung och när hon i 20 års åldern fick diagnosen MS,
Blev det som det sa nej. att ha en sjukdom som gör att man tynar bort vill ingen ha.
Träffade Marita för ett år sen. Och alla säger till mig att jag ska minnas henne som hon var.
Att hon inte kunde prata och hade massa slangar överallt ville man inte se,
Hon ville själv somna in, Men i sverige är det inte tillåtet,
Det tog massa år och hon blev bara dåligare och dåligare
Hoppas nu underbara moster att du får vila i frid
Saknar dig otroligt mycket och lovar dig att jag ska äta Curryfärsås med dig där uppe
Älskar dig du har en plats i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Marie

beklagar Mattiaz :(

2010-02-03 @ 13:51:00
Postat av: sabina

Fy vad hemskt! :( Jag belkagar verkligen. Jag vet hur det känns när folk i ens närhet går bort... Det är fruktansvärt. Var stark!

2010-02-03 @ 14:54:15
URL: http://sabinasbild.blogg.se/
Postat av: Lisette

Beklagar sorgen :(

Bodde hon i Oskarshamn? Tror att jag var släkt med henne.

Ha det bra !

/Lisette

2010-02-03 @ 19:18:57
URL: http://eternaldusk.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag beklagar.

Det kan låta drastiskt, men ibland tror jag att det hade varit bra att kunna få dödshjälp :(

2010-02-03 @ 22:31:04
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Nawwee!! Stackare! Jag minns när min mormor o morfars huns dog ;:( R.I.P Ida! Vila I Frid

Kramizar Cajsa

P.s Var Stark! Försök Att Inte Tänka På Det Så Mkt!

Pözzar

2010-02-04 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0