Trött

Hej svejs!!
Har inte hunnit att blogga, Som ni vet så var det spelning i Mora på fredagen och sedan Eskilstuna på Lördagen.
Var jätte mycket trevligt folk i Eskilstuna, Man får så roliga frågor ifrån er när man träffar er.
En frågade om jag var Svensk och andra ville gifta sig med mig;)
Är otroligt glad över att det går så bra för bandet.
Det som är lite svårt med allt är att man gör allt LIVE och det kan vara ganska jobbigt, När man är ute på turné så blir det inte mycket sovande ska jag säga er och träningsvärk som bara den i kroppen. Man vill ju att alla ni ska bli nöjda med det ni ger för att komma in och se på oss. Jag försöker alltid att prata med alla. och till och med tar jag bilder kl 02:00 på natten och då brukar jagse ut som 22 svåra år men allt för er,
Nu är jag på hemmaplan. Åkte hem för att jag känner att jag vill vara med min familj
Har alltid kul med min underbara grupp och tycker om Melissa och Jessica massa.
Ni är underbara som skriver att ni ser mig och inte vågar komma fram, Gör det nästa gång;) Jag är jätte snäll.
Nu ska jag fixa lite sedan behöver jag sova är rätt så trött.
Och träningsvärk efter helgens all dans;)
PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Brunett från eskilstuna

Heej jag är en av dom som har dig på bild kl 02.00 i eskilstuna. (du är skit fräcsh på bilden) så du har inget att oroa dig för. ;)

2010-02-07 @ 22:46:49
Postat av: Anna

Hej! Anna från kryssningen i somras, om du minns? :)

Hoppas du kommer till eskilstuna eller någonstans nära flen igen! Missade ju er igår när ni var där, skulle vara kul o se er! :D Massa kramar <3

2010-02-08 @ 00:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0