Tjenare

Var vaken ganska sent igår och städade mitt rum:) Så nu har jag packat för helgens gig;) Kommer bli kalas kul att träffa mina underbara sötnosar saknar er som fan "Melissa -Jessicka" Nu har jag packat klart alla käder inför Modellandet och allt

Kommer att träffa kändis frisören Bobby och spela in lite TV med han kommer bli kalas kul.
Om dagen vet jag bara att vi ska på Intervju till nått ställe så blir kalas kul att göra det igen!


Jag kommer sakna familjen nu igen. Men men bara att stå på sig och köra på som bara den!
Ni är bäst lovar att uppdatera bloggen så fort jag kommer åt datan igen,


PUSS PUSS PUSS

ERAN EGNA SKANDAL MATTIAZ

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är bäst Mattiaz, jag diggar dig jätte mycket :) Kram från Tess :)

2010-02-12 @ 21:44:37
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0