Tårar faller



Jag fick dina ögon, och din envishet jag fick ditt sätt att gå,
Och fick all uppmärksamhet och du talade om mig när jag inte var där.
Dom sa att du är så stolt att jag gått så långt, Och jag skulle vilja växt upp med dig.

Och gått i ett ödeland mellan Hat och sorg.
Så många frågor som jag inte fick svar på bara en som kunde hjälpa till och det är min Mamma.
Ibland i spegeln ser jag dig titta tillbaka.


Jag förlåter dig, det här kapitlet är slut -jag sätter nu idag punkt här,
När jag hörde din röst idag fylldes min hals av en klump och tårarna kom.
Det är dej jag kommer ifrån när jag ser mig i spegeln så ser jag dragen av dig!

" Du skrattade och sa att du kommer ihåg mig som liten när jag sprang i Mjölby på Fotbollsplanen och du var så rädd att jag skulle bryta benen, Och ett ord du lärde mig var "nene" Välling det var lite gulligt

Pappa nu hoppas jag att vi håller kontakten
Älskar dig även fast jag inte känner dig för du och Mamma gav mig ett liv






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0