SKANDALERNAS VÄRLD

Jag kan inte bli älskad av alla! och tur att jag aldrig blir arg för då säger jag  ADHD BARN  -FAR OCH FLYG

Jag har alltid energi till tusen, och bara kör tills det tar slut
Jag har alltid tyckt om att få uppmärksamhet inom ModellandeT, Filmandet,Sången,
Har alltid hållt på med det och att jag blev känd nu var ju bara tur, Ska inte tacka nån för det!




Livet är ganska konstigt, Och jag saknar många som jag varit med men man växer ifrån varandra,
Folk frågar varför jag är singel. OJ önskar några av mina ex hade kunna skriva nu! Men jag är speciell som bara den.
Och är man tillsammans med mig så får jag alltid den uppmärksamheten alla vill ha och det klarar inte dom av

Som sakt jag är inte världens fel friaste människa jag kan med vara dum och snacka skit.
Jag har kört bil utan körkort, Jag har skönhetsopererat mig. Jag har ljugit. Jag har gjort saker som ingen annan skulle våga!
I spanien kunde jag vara mig själv! Ni ska veta hur många ragg jag fick där nere och jag tog dom :P

SKANDAL VA;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

KALMAR STATION? :o:o:OOo:o:O.O.O..o.oO.O:o:oO

2010-02-04 @ 18:33:37
Postat av: Anonym

GIFT DIG MED MIG!

2010-02-06 @ 23:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0