SKANDAL

Nu är jag i Vimmerby! 



Åkte vid 13:00 idag och var bytte i några städer, Somnade när det bara var några mil kvar tills jag kom fram,
Min mobil hade dött så jag trodde att jag hade åkt ner till Kalmar fick lite panik,


 - Har du somnat på en buss/tåg och sen vaknat och varit rädd att du åkt för långt? 

Det brukar jag göra speciellt när man är så slut som jag är citatet "SLUT SOM ARTIST" Kan jag förstå nu.
Måste bara säga att alla ni fans är sjukt underbara vill försöka få tid för er alla, 
Men alltid när jag är på spelning så pratar jag med er.
Är ingen diva som många tror jag är världens snällaste, 

( Jag är inte som dom andra Bloggarna som får unga att tro att dom ska köpa dyra saker för att bli känd eller populär )

 "MITT TIPS ÄR ATT VAR DEN DU SJÄLV ÄR OCH HA ROLIGT"

Som många vet så får Kissie och Amir pengar för sin blogg men det är inte mycket, 
Sedan finns det nått som heter sponsorer som skickar saker till oss som syns och hörs inom media,
Mina läppar/smink/hårfärg fixar jag hos min underbara sponsor på Freesun i Karlstad 
Sedan får jag kläder och smycken och allt ifrån alla företag som finns,.  
Tycker synd om alla barn och ungdomar som blir lurade och sedan tjatar på sina stackars föräldrar. 



Bara en tanke jag fått idag som jag ville få ut, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0