Roliga uppdrag

Vilken dag måste jag säga! Det är inte klokt, Nu har jag precis gjort klart 2 nya videobloggar med Mamma fan va kul det är när man drar med Mamma på galna saker, Vi har en sån bra relation,
Fick ett samtal nyss om en media grej och självklart tackade jag ja,
Händer mycket nu vill jag lova man ska ju smida medan det är varmt! Så blir sängen nu och ladda mig för en dag imorgon, Ni är så underbara mina vänner som läser bloggen.
Är glad att jag blev brunett, Nu är jag van att vara det, Och en sak till som gör mig glad är att dom ringer till min Sponsor och vill att jag klipper dom. Och ni är inte en som ringt, Så vill ni bli stylad av mig så går ni in på
www.freesun.se så då kan ni boka en tid
PUSS PUSS MINA VÄNNER

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skulle igentligen komenterat ett annat inlägg, då det är ett kort på dig som är helt underbart fint.. Har du färgat hela håret brunt?? Kram Jenny

2010-02-25 @ 09:08:10
URL: http://www.metrobloggen.se/luckystar1984

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0