NU JÄVLAR

Hissar!

Min nya låt "Going Down"

-Det är en annan stil en skandalen och jag trivs med den, Ett stort plus är att jag får vara med Jessica och Melissa!

Hissar alla underbara fans runt om i landet som ger mig så bra energi att orka när det känns tungt,

-Utan er skulle jag inte synas inom media! Jag vill bli en bra förebild för er,

Hissar att jag börjat arbeta med ett nytt bolag, Trivs som fisken i vattnet och nu jobbar jag med proffs!

-Tillhörde ett annat bolag men efter mycket så gick jag där ifrån men det var en as jobbig tid som jag aldrig mer vill komma tillbaka till.

Hissar Ellen i Kick

Hon är född till stjärna


Dissar!

Kick Linda! - Tjejen som kom med sommarlåten  "Fest hos mig"
Har jag aldrig personligen träffat, Men många av mina närmaste plus bekanta ger mig svart på vitt,

Linda känner jag inte och jag har aldrig sakt ett ont ord om denna människa,
Men att hon går runt och säger skitsnack som inte stämmer tycker jag är konstigt.

Jag trodde att hon var vuxen, Men att gå runt och sprida saker som hon har hört från andra är inte en vuxen sak.
Det hon går runt och säger är mycket men hon gillar inte mig för det hon har sett på mig igenom mitt TV program "Ullared"  plus musikvideon "Skandalen" Om Linda skulle vara vuxen skulle hon döma mig efter några få minuter på TV, Skulle vara bättre att hon tog sakerna med mig öga mot öga! Eller träffade mig för att sedan då komma med ett talande hur jag är som person, Om jag skulle döma henne igenom det jag sett av henne skulle det inte vara så moget. Jag är mer mognare en så. Och jag gillar hennes låtar ( Kick )

Vet att Linda kommer att se detta och det är inget skitsnack
jag skriver,Du är säkert en jätte go tjej men känner dig inte!

Och nu skriver jag inte ut om Kick personligen för Ellen är en underbar tjej som jag pratat med några gånger och den energin och den ut strålningen gör så att bandet fortfarande finns vid liv! så ELLEN FLYTTAR JAG UPP PÅ HISSAR LISTAN!

Dissar att åka runt på turné i en liten bil men som kamera killarna säger det blir bättre TV

- Nu har jag förstått det, Men det är jobbigt att sitta i en liten bil. Men nu så har vi i bandet lärt känna alla våra kroppsdelar hahah :P

Dissar Mcdonalds kaffe!

.FÖR ATT DET ÄR FÖR VARMT NÄR MAN KÖPER DET!!!!

Det var allt för mig kyss och HEY!!! // Mattiaz

Kommentarer
Postat av: Emma

oj då. ehm, beställ extra mkt mjölk till :D man häller ju i det manuellt ändå ;)

2010-02-03 @ 09:19:35
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Karlstad-bo

Jag känner inte Linda men vet ändå att hon går runt och snackar skit även om hon inte känner personerna. En bitch helt enkelt.

2010-02-03 @ 09:22:44
Postat av: Anonym

Usch! Linda Vilken jävla människa och vad är det för jävla fjortisband hon är med i? mår ju illa av att se henne!

2010-02-03 @ 14:51:51
Postat av: Ellen

Linda är inte alls en hemsk människa, däremot så lägger hon inte ned tid på att lära känna människor som hon inte känner att hon "behöver" känna. Missförstå mig inte nu, men alla människor är olika! Om hon har pratat skit om dig så är det så klart fel när hon inte känner dig. Men i denna bransch florerar skitsnacket en aningen för mycket, och du har säkert hört 11214 gånger påkrämande versioner :P



Jag vill tacka för hissningen av mig i alla fall. Jag blev glad när du skrev det! Däremot var det som sagt var lite lågt att skriva ut det där om Linda. Men det är eran grej, och om ni vill reda ut vad som är sant och inte så gör ni det :)



Alla människor är olika, och man kan inte gilla alla i denna värld! Jag tycker i alla fall om dig för att du står för den du är och bara kör!! Klart man ska säga vad man tycker. Det är stort i dagens "tabu-Sverige".

2010-02-03 @ 18:37:29
URL: http://www.milady.se
Postat av: Anonym

Fy f-n på ren svenska att du ska behöva dissa någon pga det som du har hört från någon annan du står ju inte för vad du säger väupp nu och sluta sprida skitsaker ängna dig åt din musik istället. Reda på vad som är sant inna du kommentera saker tycker för övrigt att du är helt sanlöst dålig. Ni andra "karlstabor" som skriver skit om Linda säg det till henne i stället ingen av er känner henne och ska därför inte ens öppna munnen och ja jag känner Linda och du som mår illa av att se henne låt bli att titta då din loser.

2010-02-03 @ 21:41:41
Postat av: Linda

Ellen, mattiaz kunde ha pratat med mig när han såg mig på bergvik men han var för upptagen med stt springa förbi och skrika OMG!



Ja mattiaS, vi ska prata du och jag. En sak bara, kom inte och påstå att DU skulle vara mogen. Jag skulle aldrig sjunka till din nivå och ens skriva ut ditt nsmn i min blogg, jag var trevlig till en början tills jag sen fick reda på saker DU sagt om mig, och ärligt så skiter jag i om du tycker jag är bitch eller ej. Om jag är en, so what? Jag är det ju inte mot de jag tycker bra om! Jag kan iaf stå för vad jag säger när någon frågar och inte skylla ifrån mig och skylla på andra. Jag säger heller inte påhittade saker om folk. saker du sagt kan du bli anmäld för, det är allvarliga saker. I det läget insåg jag att du är en farlig person, och med det menar jag farlig med orden. Allt jag sett, hört och vet att du sagt får mig bara att förstå att du är den personen som gråter för att kniven får ont när du hugger folk i ryggen. Jag står för att jag tycker du är en falsk person. Hade du haft lite mer bakom ditt pannben så hade du faktiskt kunna ta detta face to face med mig. Jag är ju i KD som du är i ofta, vad väntar du på? Hör av dig ist för att skriva ut mig på någon patetisk diss lista.



hörs då?

2010-02-04 @ 02:52:53
Postat av: Anonym

en liten fundering vilka av dina närmaste och bekanta känner Linda så väl att de kan ge dig svart på vitt. Vad har hon spridit för något om dig? Jag känner Linda och vet att hon inte ägnar en tanke åt dig.Hon har annat att göra än att sprid skit om folk. Du karlsta bo tycker att det luktar avunsjuka på lång väg från dig som utalar dig om någon som du inte känner skärp dig.

2010-02-05 @ 19:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0