Nu är det slut

Tjena!!!


Nu sitter jag och fick precis ett mail ifrån wille att han la ner bråket känns skönt att han sa förlåt och att det inte blev nått bråk igen, Känns så onödigt, Men skönt på samma gång,

Nu ska jag ner till Vimmerby och träffa Mamma åker vid 13:00 och kommer fram ganska sent. Ska hämta nya kläder:D Snart så kommer Glambabes blogg upp känns så kul.
Jag är ganska trött idag och skäggig orkar knappt visa mig ute :P

Men bloggar mer ikväll puss på er mina underbara vänner


LOVE / - Mattiaz

Kommentarer
Postat av: sassa

När kommer du vara på freesun om man vill komma & klippa sig hos dig?=)

2010-02-02 @ 13:45:34
Postat av: Cajsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizah

Hej Mattiaz!! Asså du äe aaaaaaaaasssssssss söt!!!!

Nej du är gullig och söt! :D

I "Ullared" på tv 5 trodde först min mamma att du var tjej, när de inte hade visat ditt namn! ÖHHHH... ALLA VET VÄLL ATT DU E KILLE????!!!!

Världens alla kramizar Cajsa! :D

P.S min msn e: [email protected] om du vill adda ;P

2010-02-02 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0