Nöjda kunder

Åh Robin säger att jag är den bästa frisören;) Han gillade mitt hår så mycket så han ville ha samma färger;) och vilken färg det är kommer ju ni få se snart....
Nu är Ida och köper mat mums är hungrig;) ska ju orka med denna dag med,
Gud så många det är som kommer in på Freesun och solar idag;)
Försöker ringa Centrum i Karlstad för att höra om Trotoarpratare;) Sånt kan jag faktist är inte är så blond som många tror,
GLAMBABE ÄR BÄST!!!!! SNART KOMMER NY HEMSIDA OCH NYA LÅTAR VI ROCKAR ERAN STAD!!!
PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Zozzo

Försökte gå in på glambabe.se men då hade de gjort om sidan totalt. Enligt min mening bara krånglig. Men jag hittade iaf till din blogg via den. Kram kram

2010-02-18 @ 11:53:20
URL: http://zozzooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0