Min lillebror

Min halvbror Emil fick jag numret till och han svarade, Fick Pappas nr men inget svar ? Undra vad männsikan gör
Om jag skulle haft körkort skulle jag åkt upp till han nu och säga "Hej här är jag" Kanske dax att lära känna varandra innan det är försent. Åren springer iväg
Hoppas att vi nån gång får kontakt, Jag vet ju inte hur det är att växa upp med en Pappa så det är kanske tur att vi förlorade kontakten så tidigt, Pratade med Mamma om det och kom fram till att det var tur att han lämnade oss när jag var 3 så att det inte var när jag var 18 eller nått,
Hoppas att jag får tag på han om jag så fall ska sitta uppe i 2 dagar,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till i så fall :) hoppas att du får tag i honom :)

2010-02-22 @ 19:10:20
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/
Postat av: Anonym

är 19 år och har inte sett elr träffat min pappa på över 10 år :s jävla rövhål

2010-02-22 @ 20:50:38
Postat av: michaela

e de du på bilden med svart hår

2010-02-24 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0