Man blir stark av ord!

Thea

tycker du är ett bra exempel för yngre , du visar att bara man kämpar så blir man tillslut det man vill
Haha, jag är bara ärlig :):) haha jag kommer ihåg när du sprang runt i oskarshamn och var karlsson på taket och allt :):) det var kul !


Rosanna Nilsson Nu spelas de GLAMBABE-GOING DOWN med Mattiaz Skandalen Björling i högtalarna så sköön låt =) Städ å plock på d..Kan inte bli bättre


ÄLSKAR ALLA MINA FANS;) NI ÄR SJUKT UNDERBARA OCH GÖR MIG GRYMT TAGGADE FÖR IKVÄLLL ÅKER OM NÅGRA MINUTER TILL LINKÖPING! OCH SKA HA EN RADIO INTERVJU!!

SÅ ÖNSKA MIG LYCKA TILL SÅ LOVAR JAG ATT VI HÖRS SNART IGEN!!
MASSA PUSSAR OCH HOPPAS VI SES IKVÄLL!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fin bild på dig =) kommer du komentera ofta på min blogg =) du e mitt stora fan =)<3

2010-02-12 @ 11:58:54
URL: http://lovemeamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla härlig kille asså!! haha helt sjukt så go du är. blonde never look this good ;)

2010-02-12 @ 16:04:52
URL: http://minischulman.blogg.se/
Postat av: fofkon

böög

2010-02-12 @ 20:24:01
Postat av: mäd

har du nån släkt eller nåt i östergötland? har nämligen sett dig där nån gång.

2010-02-15 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0