Mail

Hejsan
Är glad att så många gillar oss i Glambabe, Och självklart kommer vi att göra ny musik där tjejerna syns mer,
Det tar bara lite tid vi har bra producenter som väntar. Och ni kommer att få se mer av oss,
Det är bara jobbigt väder och snart kommer vi att uppträda på en klubb nära dig,
Jätte roligt med så många företag som är intresserad av att ha mig som Artist m,m
Men jag är skriven på ett företag redan skulle kunna ta er alla om det bara gick
Så den som väntar på nått gått väntar aldrig förlänge
PUSS

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill att du kommer till Göteborg, jag skulle kunna göra vad som helst för att få en kram av dig :)

2010-02-22 @ 20:37:01
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0